Dlaczego warto wybrać Laravel?
Tworzenie apliakcji w oparciu o Laravel sprawia, że kod jest czytelny i łatwy w interpretacji przez każdego programistę, który w przyszłości będzie pracował z danym projektem. Dzięki ustandaryzowanej strukturze oraz bogatej bazie wiedzy Laravel w ostatnim czasie stał się najpopularniejszym frameworkiem PHP wyprzedzając swoich konkurentów. Wpływ na to miało na pewno “połączenie sił” Laravela i Vue.js, które pozwala tworzyć nie tylko skomplikowane, ale również wydajne i szybkie aplikacje.
Niezależnie czy potrzebujesz MVP dla swojego startupu, czy też gotowego produktu Laravel prawie zawsze będzie doskonałym punktem wyjścia. Dodatkowo ciągły rozwój dodatków pozwalajacych przyśpieszyć pracę programisty sprawia, że Laravel będzie tylko zyskiwał popularność i pozwalał tworzyć aplikacje coraz szybciej i coraz mniejszym nakładem pracy.
Jak wybrać dobrego specjalistę Laravel?
Wybór dobrego Laravel Software House jest podstawą sukcesu już na samym początku. Częstokroć nie wystarczą tylko świetny pomysł i znajomi programiści. Ważne jest aby ludzie zajmujący się Twoim startupem potrafili dopasować najlepszą z możliwych technologii, a także potrafili ją zastosować. Istota sukcesu to zatem: profesjonalny Laravel developer i optymalna technologia, a to wszystko zagwarantuje właśnie tylko dobry Laravel software house.
Warto przy decyzji o wyborze wykonawcy zwracać uwagę na jego dokonania, a także opinie jego klientów. Bardzo ważna jest także analiza i chęć uzyskania informacji o Twojej wizji w fazie poprzedzającej kickstart projektu, a nawet wycenę. Im więcej specjaliści chcą wiedzieć o Twoim startupie już na początku tym lepiej to wróży.
MVP wykonany przy pomocy Laravel umożliwia ocenę wartości pomysłu na rynku, na grupie realnych klientów. Jeśli zatem software house proponuje stworzenie MVP w oparciu o Laravel, to pamiętaj, że nie chodzi mu o zawężanie Twojej koncepcji, ale o jej realną weryfikację przy poniesieniu minimalnych kosztów. Taka metodologia oznacza bardzo często stopniowy proces rozwoju i zwiększenie atrakcyjności danego startupu.